http://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhttp://matcuoi.comhye semua!!..maeyh la melawat2 dlu aku punya blog,,,sblum tutup tu ka,,follow larh dulu ye,,untuk mengerat kan silaturrahim,,hehehh,,

Rabu, 4 Mei 2011

pulkodot

hye korang,,,,huhu
ak dh pkir msak2 dh ni,,
memandangkan ak xkja..so,ak cadang 
nk wat bisnes kecik2 je..
fmily ak pown dh skong ak dr blkng,,
pd ak tnam anggur je at umah dgn xde hasil aper2
baek ak niaga kan,,dpt jgk hasil,,
taw ark ak nk niaga ap,,
    ha ni cheQ nk 2njuk kat ampa sume,,:-
*ak pnjam adik ak jap jd model,,

  


ok,,korang twu x amende ni?
msty dok berteka-teki sal benda ni;-
  • cupcake
  • cupcake cendawan*sbb ad bntik2,,
  • ???
  • ???
  • ???
  • ???
hahaha,,ak xtaw dh aper yg korang teka,,tp ni bkn kek,,dya
dinamakan "PULKADOT"*sjenis apom
ok! dlm dya 2 ad jem,,
ok,,ak nk jual kuih ni,,tp ak cuma trima tempahan
cuma area BALIK PULAU`PENANG je,,
tmpat laen 2,,sowt sesangt,,
sbb ni benda mkn,,twu2 je la
klw smpan lma2,,*mesti la rosak
klw sesape nk tepmah at ak ni ak jual dlm 50 bji RM 25
kuih ni klw nk tempah untk hantaran,msjlis hari jadi,majlis aper2 la kan,,ak ok je,,



ok la,,sesape nk wat tempahan 2 bley la hubungi saya:-
017 4748764  

                               p/s: ak bkn nk tyang 6ber,,tp untk bisnes mnty la kna lex 6ber kan,,
                                     tp klw bkn dr owg tempahn soe la,,ak xkan lyan org 2,,
                                     kcuali org yg ak knal je ak akn layan,,heheh,,


1 ulasan:

  1. da follow.. follow me back

    dalila165.blogspot.com

    BalasPadam